KURO Mechanic - świat luksusowego tuningu! - KURO Detailing & Auto SPA Kraków

KURO Mechanic - świat luksusowego tuningu!

Facebook Link

Jesteś zainteresowany tuningiem i modyfikacjami w swoim samochodzie - skontaktuj się z nami!

Łukasz  +48 533 333 340 
lukasz@kuro.pl 

 

W KURO lubimy doświadczenie. To coś czego nie da się kupić. Tu nie ma skrótów.

Za tym jednym słowem stoi czas, sukcesy, porażki, nieprzespane noce, przysłowiowe krew pot i łzy. Zarówno te gorzkie jak i te szczęśliwe. Poczuliśmy te wszystkie emocje na własnej skórze wielokrotnie - W końcu za nami już przeszło dekada dostarczania usług samochodowych najwyższej jakości.  

Dlatego tworząc KURO Mechanic wiedzieliśmy, że jak pracować – to tylko z najlepszymi. Związaliśmy się więc z firmami, które doświadczeniem i jakością mogą się dzielić garściami, a ich "plan na motoryzację" jest zbieżny z naszym. 

W dzisiejszym świecie księgowi i ekolodzy zaglądają coraz śmielej w kartki projektantów samochodów. Dla nas - miłośników motoryzacji to niespecjalnie dobre wiadomości. Wynikiem tego „małżeństwa z rozsądku” są np. ultra ciche wydechy, zachowawczy design, czy rozwiązania nastawione na ekologię, ekonomię i funkcjonalność a nie wygląd. 

Na całe szczęście, wiemy jak temu zaradzić. Mowa o tuningu i modyfikacjach, do których w KURO podchodzimy z prostą zasadą, która kiedyś przyświecała marce Mercedes Benz. The Best or nothing.
 

MANSORY

Tuning to takie słowo, które pod swoim sportowo luksusowym parasolem chowa bardzo długą listę firm i usług.  „Stuningować”, można de facto każde auto. Od Skody Fabii po Bugatti Veyrona. Tyle, że poprawianie czeskiej fabryki nie jest aż takim wyzwaniem jak personalizowanie Bugatti. 
Marki takie jak Rolls Royce, Bugatti, Lamborghini, Mclaren, Aston Martin itd to stratosfera motoryzacji która już w „standardzie” daje klientowi wyśrubowane osiągi i materiały.
Jednak są tacy, którzy potężnym nakładem finansowym i ludzkim biorą się nawet za takie gwiazdy motoryzacji. Taką firmą jest właśnie Mansory.  Król włókna węglowego i spektakularnego designu. Zdecydowanie trudno jest przejść obojętnie od samochodów dotkniętych ich tuningiem. Czego natomiast nie da się im odmówić to perfekcyjnej jakości wykonania i odwagi. Trudno sprawić, żeby np. Ferrari bardziej przyciągało uwagę – a Mansory właśnie to potrafi. 
W ofercie mają kompletne wnętrza jak i body kity ale też felgi, wydechy i pojedyncze elementy karoserii. – Możliwości są dosłownie bez limitu. 
Pracowaliśmy z nimi wielokrotnie i zawsze jest to czysta przyjemność.

Brabus 

Nazwanie ich tylko tunerem brzmi jak obelga. Od 40 lat tworzą ultra szybkie wersje aut marki Mercedes Benz i robią to bez jakichkolwkek kompromisów. Od najmniejszego elementu dekoracyjnego wnętrza, przez kilometry alcantary, carbonu, czy stali po kompletne silniki, układy hamulcowe i wydechowe. A wszystko z powściągliwym polotem i smakiem.
Właśnie ich pakietu z włókna węglowego użyliśmy do wnętrza flagowego SUVa Mercedesa – GLS 63 AMG. Wydawać by się mogło, że topowa, usportowiona wersja będzie miała wszystko, co potrzebne aby we wnętrzu było sportowo i luksusowo jednocześnie. Jednak dopiero teraz czuć w środku powiew ręcznej roboty i sportowych genów tego kolosa. 

 

Novitec

Poprawianie włoskiego designu to niemal oksymoron. To kraj w którym nawet mundury Carabinieri projektuje Giorgio Armani. Ale Niemcy to królowie od zadań specjalnych – bo stąd właśnie wywodzi się Novitec. Jeśli chodzi o tuning Lamborghini i Ferrari to są wzorcem dla konkurencji.
Świetnym przykładem jest często spotykana na naszych zdjęciach zielona żabka - Lamborghini Huracan Evo. Auto któremu nie można odmówić zadziorności, które przeczy obecnym stylistycznym ekotrendom. Tuning wydaje aż zbyteczny. Jednak "baby lambo" z progami, splitterem, końcówkami wydechu i dokładką tylnego zderzaka, które w nim zamontowaliśmy - prezentuje zupełnie inny poziom powściągliwej agresji i stylu. Teraz patrząc na Huracany bez pakietu od Novitec - wszystkie wyglądają tak jakby czegoś im po prostu brakowało. 

 

Milltek
Kiedyś wydech pozwalał uwolnić trochę więcej mocy z silnika. Dzisiaj o moc nie trudno. Brakuje natomiast charakteru, który by z niego płynął. Nie ma nic gorszego niż sportowe auto z konkretnymi osiągami i niemal bezszelestnym, bezbarwnym wydechem. To tak jakby światowej klasy tenor Luciano Pavarotti miał dać koncert w masce gazowej. 
Milltek jest jedną z firm, która do tego tematu podchodzi bardzo poważnie. Zaczynali w 1983 roku, więc poważne doświadczenie zbierali w złotych czasach motoryzacji. Oprócz siedziby w Wielkiej Brytanii, mają swój ośrodek testowy na największym i najbardziej wymagającym torze wyścigowym na świecie. Zielonym Piekle czyli Nurburgring'u. Ich wydech do BMW M2 jest idealnym połączeniem wysokiej jakości materiałów, spasowania, wykonania, a także inżynierii dźwięku i osiągów. Dlatego dla naszego klienta, który przyjechał do nas dwiema M2, po prostu nie mogliśmy wybrać nic innego.

 

 

 

MANSORY

Tuning to takie słowo, które pod swoim sportowo luksusowym parasolem chowa bardzo długą listę firm i usług.  „Stuningować”, można de facto każde auto. Od Skody Fabii po Bugatti Veyrona. Tyle, że poprawianie czeskiej fabryki nie jest aż takim wyzwaniem jak personalizowanie Bugatti.
Marki takie jak Rolls Royce, Lamborghini, Mclaren, Aston Martin, Porsche itd to stratosfera motoryzacji która już w „standardzie” daje klientowi wyśrubowane osiągi i materiały.
Jednak są tacy, którzy potężnym nakładem finansowym i ludzkim, biorą się nawet za takie gwiazdy motoryzacji. Taką firmą jest właśnie Mansory.  Król włókna węglowego i spektakularnego designu. Zdecydowanie trudno jest przejść obojętnie od samochodów dotkniętych ich tuningiem. Czego natomiast nie da się im odmówić to perfekcyjnej jakości wykonania i odwagi. Trudno sprawić, żeby np. Ferrari bardziej przyciągało uwagę – a Mansory właśnie to potrafi.
W ofercie mają kompletne wnętrza jak i body kity ale też felgi, wydechy i pojedyncze elementy karoserii. – Możliwości są dosłownie bez limitu.
Pracowaliśmy z nimi wielokrotnie i zawsze jest to czysta przyjemność.

 

CAPRISTO

Ta firma od początku działalności zaczynała z „wysokiego c”. 1990 roku rozpoczęli działalność jako producent układów wydechowych do Ferrari. No bardziej ambitnie się nie da.  Stal nierdzewna której używają jest bardzo zbliżona do tej używanej w Formule 1. Dźwięk też jest bardzo podobny. Do dzisiaj Ferrari 355 z wydechem od Capristo to jeden z najlepiej brzmiących samochodów na ziemi.  To zdecydowanie nie firma dla ludzi lubiących dyskrecję. Ale z drugiej strony czy supersamochody mają być dyskretne ? Nie bez kozery używamy liczby mnogiej bo dzisiaj Capristo produkuje wydechy oraz elementy z włókna węglowego do takich marek jak Mclaren, Aston Martin, Bentley, Audi, Jaguar, Alfa Romeo, BMW, Maserati, Lamborghini i wiele innych.

CONCAVER

Dobre felgi to trochę taka „mała czarna”, w świecie motoryzacji. Nawet pozornie zwykłe auto może diametralnie zmienić swój wygląd. Problem polega na tym, że granica pomiędzy dobrym stylem a kiczem jest cienka jak profil opony w Lamborghini. Skoro już o marce spod znaku Byka mowa, to widywana u nas często żabka – Lamborghini Huracan Evo została właśnie wyposażona w felgi firmy CONCAVER. Ta marka oprócz wysokiej jakości produktów ma tą „cienka linię” , dopracowaną do perfekcji.  Firma która wyznacza trendy zamiast za nimi gonić. Ich oferta jest jak menu w dobrej restauracji. Bardzo krótkie i konkretne ale każda pozycja jest warta pieniędzy.

OZ Racing

Włoska hierarchia wartości wygląda następująco
- Jedzenie
- Design
- Papież
- Wyścigi.
Dopóki tak to wygląda – świat jest bezpieczny.  OZ racing to firma która od 1971 roku garściami czerpie z dwóch punktów tej listy. Oprócz wyjątkowego designu, ich felgi dekorowały przełomowe włoskie supersamochody oraz maszyny wyścigowe  i rajdowe wszelkiej maści. Trudno zliczyć razy kiedy auta ubrane w ich felgi zaliczały najwyższe stopnie podium, ale można ich produkty podsumować jednym zdaniem. Jeśli są wystarczająco dobre do F1, WRC czy DTM to na Twoim aucie będą błyszczeć.

 

Jesteś zainteresowany modyfikacjami w swoim samochodzie odezwij się do nas, a my zajmiemy się resztą!